Zde najdete naše odpovědi na Vaše nejčastější dotazy, které od Vás dostáváme.

Je nutná registrace při nákupu?
Pro nakupování v našem internetovém obchodě není registrace vyžadována. Nakoupit můžete bez nutnosti se u nás registrovat. Stačí u objednávky vyplnit pouze údaje potřebné k tomu, abychom Vám zásilku mohli doručit. 

Registrace slouží zejména Vám, našim zákazníkům a návštěvníkům k tomu, abychom mohli ješte více zvýšit kvalitu poskytovaných služeb.

 
Výhody registrace:
* ušetříte si opětovné vypisování kontaktní adresy
* získáte přehled o stavu svých objednávek
* máte možnost si prohlížet všechny Vaše uskutečněné objednávky
* můžete si aktualizovat svůj login, heslo i dodací adresy
* naši věrní registrovaní zákazníci mohou získávat slevy či bonusy za již uskutečněné objednávky

 

Jak zjistím zda jste mi již odeslali objednané zboží a jak získám číslo zásilky, neobdržel jsem zásilku, i když je označena jako "Odeslána" a obdržel jsem i potvrzovací email o jejím odesláni?

Ihned po odesláni zásilky Vám bude zaslán email s informaci, že Vaše zásilka byla odeslána nebo můžete zkontrolovat stav své objednávky v přehledu svých objednávek. O číslo zásilky, na základě kterého můžete Vaší zásilku sledovat na www.cpost.cz můžete zažádat prostřednictvím emailu, jakmile si Vaší zprávu přečteme, číslo zásilky Vám odešleme. V případě odeslání jako Balík do ruky nebo prostřednictvím služby ZásilkovnaCZ nebo PPL jste informování o pohybu zásilky automaticky systémem dopravce.

 

Jak jsou chráněna má soukromá data před zneužitím?

Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Přístup do databáze má výhradně majitel. Pokud si přejete Vaše údaje po převzetí zásilky z naší databáze odstranit, prosíme o tuto informaci emailem.


Co znamená dostupnost zboží, která je uvedena u výrobků, které nejsou skladem?
Dostupnost zboží znamená přibližnou dobu dodání zboží na náš sklad. Pokud je tedy dostupnost uvedena například 7 dní, bude Vaše objednávka vyexpedována zpravidla 8 den od uskutečnění objednávky. Dodací termíny jsou však pouze orientační, expedice je zpravidla uskutečněna do 3-5 dnů od přijetí objednávky na neskladové položky.



Kdy odešlete zboží a kdy mi bude zboží doručeno?
Všechny objednávky jsou expedovány co nejdříve, v případě, že se jedná o zboží skladem, odesíláme zboží v den přijetí objednávky nebo platby, maximálně však do 3-5 pracovních dnů. V případě, že se jedná o zboží, které není běžně skladem, řídíme se dodacími termíny uvedenými pod každou neskladovou položkou. Poté záleží na zvoleném způsobu doručení (Balík do ruky, Doporučeně, Zásilkovnou, atd.)

 

Co když nebudete mít všechno zboží z mé objednávky?

Ačkoli máme většinu našeho sortimentu skladem, může se stát, že některá položka nebude okamžitě či do dvou dnů k dispozici, případně již bude u dodavatele vyprodána. V tomto případě zasíláme část objednávky, která je ihned skladem a následně chybějící zboží dopošleme. V případě doposlání zboží poštovné neplatíte - je ZDARMA. 

 

Dá se zboží vyměnit ?

Ano, je to možné. Pokud si přejete objednat například jinou velikost (špatně jste se přeměřili, atp.) nebo se rozhodnete pro jiné zboží, je třeba výměnu nejprve konzultovat telefonicky nebo emailem - ověřit si dostupnost požadovaného zboží. Zboží odešleme v nejbližším možném termínu a po vrácení zboží které se bude měnit. Dopravu na výměnu zboží si hradí kupující.

 

Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží ?

Splatnost vrácené částky kupujícímu je 14 dnů od převzetí vráceného zboží, a to převodem z bankovního účtu - bez poplatku, nebo složenkou - poštovní poplatek dle tarifů ČP 35,-Kč, který bude z celkové ceny k vrácení odečten.

 

NEOZNÁMENÉ ZÁSILKY A ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDOU PŘIJATY - DĚKUJEME !

 

Pokud zde nenajdete to co hledáte, neváhejte a kontaktujte nás, rádi Vám na případné dotazy tykající se našeho e-Shopu odpovíme.