OBCHODNÍ PODMÍNKY

Základní údaje:

Provozovatel eshopu a kamenné prodejny : Ivana Urbanová

Zodpovědná osoba: Ivana Urbanová

 

Sídlo společnosti: Sedmikrásková 576/4, Praha 10 - Kolovraty

IČO: 04229096

Bankovní spojení: 273085564/0300

Telefonní kontakt : 775990812

Nejsme plátci DPH

 


 

 

 

Před nákupem v našem internetovém obchodě se, prosím, seznamte s následujícími obchodními podmínkami.

Ostatní, zde neuvedené záležitosti se řídí platným občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Tento reklamační řád nabývá platnost dnem 1.1.2016. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Celé znění reklamačního řádu je možné na našich stránkách stáhnout, v případě uskutečněné objednávky jej obdržíte emailem s potvrzením objednávky.

 


 

1. Všeobecná ustanovení

1.1.   Obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě Interierdekor (dále jen „internetový obchod“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezi internetovým obchodem a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které obchodní podmínky neupravují, občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění pozdějších právních předpisů.

Je-li smluvní stranou právnická osoba, řídí se vztahy občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů, nicméně v tomto případě se neuplatní ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách), která je obsažena v zákoně č. 89/2012 Sb. a v dalších předpisech na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. 

1.2.   Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Ustanovení týkající se zákonných práv spotřebitele se týkají pouze kupujícího v postavení spotřebitele (např. odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl.). Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
 
1.3.   Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má tak možnost se s nimi seznámit. Uzavřená smlouva je dodavatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím – odkaz na obchodní podmínky platné ve chvíli odeslání Vaší objednávky získáte společně s emailem s potvrzením objednávky.

 


 2. Uzavření kupní smlouvy

2.1.   Na stránkách internetového obchodu naleznete zboží, které je prezentováno k prodeji a to včetně uvedení cen jednotlivých položek. Ceny zboží jsou uvedeny u výrobku včetně DPH a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazeny na stránkách internetového obchodu s výjimkou ustanovení 5.8.
 
2.2.   Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na stránkách internetového obchodu. Objednávka zboží, vytvořená na stránkách internetového obchodu je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Před zasláním objednávky dodavateli je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do objednávky. Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky s výjimkou ustanovení 5.8.
 
2.3.   Po odeslání objednávky dodavatel informuje zákazníka elektronickou poštou na adresu, kterou uvedl kupující, že jeho objednávku registruje/eviduje v systému. Tato zpráva je automatickou informací pro zákazníka, že dodavatel obdržel jeho objednávku, nepovažuje se však za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy. V následujících hodinách obdrží zákazník další e-mailovou zprávu, ve které mu bude objednávka dodavatelem potvrzena a tím bude kupní smlouva uzavřena. Dodavatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Za okamžik uzavření kupní smlouvy se tedy považuje až emailová zpráva, ve které dodavatel potvrdí objednávku kupujícímu poté, co zaslal kupujícímu informativní e-mailovou zprávu o registraci/evidenci objednávky, která vždy předchází potvrzení objednávky – návrhu na uzavření kupní smlouvy.

Veškeré zboží, které je prezentováno v internetovém obchodě www.interierdekor.cz, není považováno za návrh na uzavření kupní smlouvy. Ustanovení § 1732 se v tomto případě nepoužije. Návrh na uzavření kupní smlouvy činí až kupující svou objednávkou.

Prodávající si vyhrazuje právo, v případě, že není některé zboží dostupné, odeslat objednávku nekompletní a nedodané zboží odeslat zákazníkovi na své náklady později, případně vrátit částku za nedodané zboží na účet zákazníka. V případě, že si zákazník přeje dodat pouze kompletní objednávku, žádáme o připsání této informace do poznámky k objednávce.

2.4.   Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám. Kupující je povinnen udávat pravdivé údaje a kontakty. V případě, že nebude takto učiněno, má prodávající právo objednávku bez upozornění zrušit.

2.5.   Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2014 měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura).  Údaje v daňovém dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.

 


 3. Platební podmínky a cena zboží

3.1.   Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu dodavatelem v okamžiku potvrzení objednávky.
 
3.2.   Platební podmínka je platba v hotovosti při předání předmětu plnění nebo možnosti využít dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže. Dodavatel je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100 % hodnoty objednávky. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad "Zálohová faktura - daňový doklad". Po dodání zboží je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena.

Způsoby plateb: platba v hotovosti při převzetí zboží, platba dobírkou, platba bankovním převodem na účet u ČSOB. Číslo účtu je 273085564/0300.

3.3.   Společně s kupní smlouvou je kupující povinen zaplatit dodavateli také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

3.4.   V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.

3.5.   Případné slevy z ceny zboží poskytnuté dodavatelem kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

3.6.   Na základě kupní smlouvy vystaví dodavatel kupujícímu daňový doklad. Dodavatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad dodavatel zašle kupujícímu v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo v tištěné podobě.

 


 4. Přeprava, osobní odběry a dodání zboží

4.1.   Odeslání předmětu plnění bude dle dostupnosti produktů a provozních možností dodavatele realizováno v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 5 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší – dostupnost zboží je u zboží je vždy uvedena. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího, případně předání zboží při osobním odběru. Dopravu na adresu uvedenou kupujícím zajišťuje dodavatel, při osobním odběru se kupující po dohodě s dodavatelem dostaví na určené místo odběru. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad, návod na používání výrobku (pokud je potřeba) v českém jazyce a záruční list (pokud jej výrobce k výrobku přikládá). Pokud dodavatel k výrobku nepřikládá záruční list, pak postačí daňový doklad.
 
4.2.   Dopravu zboží zajišťuje dodavatel na uvedenou adresu a to v rámci celé České Republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám, při vytváření objednávky. Možný způsob dopravy a podmínky dopravy zboží jsou uvedeny na internetových stránkách.

4.3.   Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme důkladně zkontrolovat zboží bezprostředně po jeho převzetí. V případě, že je obal poškozený nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné zboží, doporučujeme sepsat zápis o poškození zásilky s řidičem přepravní služby. Nevytkne-li kupující vady zásilky bez zbytečného odkladu, může po něm dodavatel požadovat náhradu škody, která mu v souvislosti s tímto prodlením vznikla. Sepsaný zápis o škodě usnadní řešení případné reklamace.

 
4.4.   Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zásilka není mechanicky poškozena. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a u zboží baleného do igelitové fólie i samotné zboží.

4.5 NEVYZVEDNUTÁ ZÁSILKA

V případě, že se zásilka vrátí nevyzvednutá zpět, zákazníkovi nezaniká povinnost uhradit náklady spojené s dopravou zboží. 

Odeslání objednávky zároveň platí jako podpis kupní smlouvy ze strany kupujícího, dle občanského zákona č. 40/1964 Sb. a dle §588 z kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu.

 


 5. Odstoupení od kupní smlouvy

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ KE STAŽENÍ ZDE.

 Vždy nás před odesláním zásilky nejprve informujte o odstoupení od smlouvy, pokud by nám byla doručena neohlášená zásilka, může se stát, že nebude přijata. Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.

 

5.1.   Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze buď telefonicky (775990812) nebo na emailu eshop.objednavky@seznam.cz.

5.2.   Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. V tomto případě se prodej Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.), nicméně vylučují se ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách).
 
5.3.   Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 a násl. Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.
 
5.4.   Nejedná-li se o případ uvedený v článku 5.3. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 a násl.  občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, respektive od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí bez udání důvodu. Odstoupení musí být dodavateli doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží na adresu elektronické pošty eshop.objednavky@seznam.cz.
 
5.5.   V případě odstoupení od smlouvy vrátí dodavatel kupní cenu kupujícímu do čtrnácti (14) dnů od fyzického vrácení zboží, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal – pokud nebude dohodnuto jinak. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vrácení zboží kupujícímu. Nejpozději ve stejné lhůtě (14 dní) je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Dodavatel není povinen vrátit kupní cenu kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží odeslal. Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující. Náklady spojené s dodáním zboží vrátí dodavatel společně s kupní cenou.
 
5.6.   Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené dodavateli bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká dodavateli vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Pokud není uvedeno jinak a obal není součástí zboží - dárková krabičce, atd. za znehodnocení zboží nemůže být považováno běžné poškození původního obalu, které vzniklo vybalováním zboží. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

 

  • Při vrácení zboží je nutné zásilku pečlivě zabalit, aby nedošlo poškození zboží během přepravy, za vady vzniklé nedostatečným obalením odpovídá zákazník - majitel zboží.
  • Při odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů by nemělo vrácené zboží jevit známky používání.
  • Prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Je tedy vhodné vrátit zboží, pokud možno v dodané kvalitě a stavu.
  • Pozor: Vrácení zboží na dobírku nebude akceptováno - takové zásilky nebudou přebrány a budou vráceny zpět odesílateli.


5.7.   Je-li společně se zboží poskytnut kupujícímu dárek a dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, je kupující povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu i poskytnutý dárek.
 
5.8.   Storno objednávky ze strany dodavatele - dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř, zjevně nízká cena zboží (např. o 70% nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé), a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů, případě, že se kupující s dodavatelem nedohodne jinak.

 


 6. Odpovědnost za vady a záruka 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE

 

Vždy nás před odesláním zásilky nejprve informujte o vadách či důvodech odeslání, pokud by nám byla doručena neohlášená zásilka, může se stát, že nebude přijata. Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.  

  • Při vrácení zboží - reklamaci je nutné zásilku pečlivě zabalit, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy, za vady vzniklé nedostatečným obalením odpovídá zákazník - majitel zboží. Pokud by bylo zboží dále poškozeno, bude se reklamace vztahovat pouze na výměnu - opravu reklamované části, ostatní bude hrazeno zákazníkem, případně nebude opraveno.

 Zákonná práva z vad


Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
• bezplatné odstranění vady opravou
 
• přiměřenou slevu z kupní ceny nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

6.1.   Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po jeho převzetí v souladu s § 2104 (nejpozději do 24 hodin po jeho převzetí) a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

6.2.   Při prodeji spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z odpovědnosti za vady v době 24 měsíců od převzetí zboží, tato doba může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. V případě prodloužené (smluvní) záruky prodávající v záručním listě (potvrzení) určí podmínky a rozsah prodloužené záruky. V případě, že záruční list (potvrzení) neexistuje, slouží jako záruční list (potvrzení) daňový doklad.
 
6.3.   Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Na žádost spotřebitele je dodavatel povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list/potvrzení). Ten může být nahrazen dokladem o zakoupení věci, pokud obsahuje obchodní firmu prodávajícího, IČ a sídlo. Pokud je poskytována delší doba než doba uvedená v bodě 6.1, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě (potvrzení).

6.4.   Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená v bodě 6.1 je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). Podnikateli bude doba pro uplatnění práv z vady oznámení v rámci kontraktačního jednání.

6.5.   Všechny záruční reklamace, kde se závada projeví do 30 dnů od převzetí zboží, řešíme výměnou zboží za nový kus. Pokud zboží není v daný moment na skladě, bude Vám v nejkratším možném termínu objednáno, nebo umožněn výběr jiného zboží ve stejné hodnotě. Pro zrychlené řešení reklamace výměnou za nový kus do 30 dnů od zakoupení musí být reklamované zboží vráceno kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, manuálů, atd.). Garance výměny se nevztahuje na mechanické poškození.
 
6.6.   Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. občanského zákoníku).
 
6.7.   Dodavatel odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc při převzetí nemá vady. Tím  se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, dodavatelem, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
 
6.8.   Má-li věc vady nebo nemá vlastnosti dle bodu 6.7 a příslušného zákona (§2161 Občanského zákoníku), má kupující právo na bezplatné řádné a včasné odstranění vady, právo na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti, a není-li to možné, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy. Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, má kupující právo na dodání nového zboží nebo součásti, na odstranění vady nebo na odstoupení od kupní smlouvy. 
  
6.9.   Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu nebo sám vadu způsobil. Vada, která se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za vadu, která zde byla již při převzetí věci.

6.10.   Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, uplatňuje kupující u dodavatele na adrese Tomáš Urban, Sedmikrásková 576/4, Praha 10, 103 00. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
 
6.11.   O reklamaci dodavatel rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u dodavatele, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě dodavatele nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu dodavatel. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací). V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

6.12.   Dodavatel vydá spotřebiteli písemné - elektronické potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá spotřebiteli pomocí e-mailu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

6.13.    Zákazník je povinnen zboží po jeho převzetí neprodleně zkontrolovat a také zkontrolovat veškeré jeho jednotlivé části - kompletnost balení. Obsah balení je uveden v tištěné verzi u výrobku, případně je uveden na našich webových stránkách. Zákazník je povinnen případné nesrovnalosti nejpozději do jednoho týdne oznámit prodejci.

 


7. Ochrana osobních údajů

7.1.   Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
 
7.2.   Společnost Tomáš Urban se zavazuje k dodržování všech pravidel o ochraně osobních údajů. Jsme registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů.


7.3.   Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě nákupu jako právnická osoba také identifikační číslo, daňové identifikační číslo. (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
 
7.4.   Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dodavatelem, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
 
7.5.   Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat dodavatele o změně ve svých osobních údajích.
 
7.6.   Údaje o Vaší činnosti, o Vašich nákupech (jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a podobně) jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
 
7.7.   Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
 
7.8.   V případě, že by se kupující domníval, že dodavatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat o vymazání jeho osobních údajů.
 
7.9.   Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu dodavatel povinen tuto informaci předat.
 
7.10.   Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem dodavatele na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení dodavatelem na elektronickou adresu kupujícího.
 
7.11.    Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv bezplatně a bez uvedení důvodu odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na eshop.objednavky@seznam.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky. 

 


 8. Závěrečné ustanovení

8.1.   Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
 
8.2.   Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

Vznikne-li mezi dodavatelem a kupujícím spor z uzavřené kupní smlouvy, budou tento spor řešit místně a věcně příslušné soudy v České republice. Spotřebitel se může se svou stížností obrátit na Českou obchodní inspekci.

Prodejce si vyhrazuje právo na odeslání neúplné zásilky. Pokud je doručení zboží možné v dalším termínu, bude zboží doručeno na náklady dodavatele. Pokud nebude plnění možné, bude v případě platby předem částka vrácena na účet kupujícího.

 


 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Mimosoudní řešení sporů 

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz.

Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná. Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu. Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany. Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm. Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem. http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/ 


 Zákazník bere na vědomí, že vzhledem k různým nastavením barev monitoru, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu mírně lišit od barev zboží ve skutečnosti.



Jakmile předáme Vaši zásilku České poště, získáme číslo zásilky, díky kterému je možné sledovat pohyb Vašeho balíčku.
 
Stačí kliknout na odkaz "Sledování zásilky zde" a zadat do políčka "Podací číslo zásilky", o které si prosím v případě zájmu napište emailem a my Vám jej emailem odešleme.
 
Díky tomuto číslu můžete sledovat, kde se právě Váš balíček nachází a kdy bude doručen.

 

 

 

 

V případě Balíku DO RUKY předáváme přepravci Vaše telefonní číslo, na které Vás bude Česká pošta informovat ohledně stavu Vaší zásilky - tedy převzetí zásilky, doručování i uložení. Spolu s touto SMS obdržíte také číslo zásilky.

 

 

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
OSOBNÍ PŘEVZETÍ PRAHA 10
Po telefonické nebo e-mailové dohodě je možné osobní převzetí na Praze 10 - Kolovraty, ulice Mírová 20/54. Platba probíhá na místě v hotovosti. Prosíme, mějte s sebou nejlépe přesnou částku. Upozornění pro zákazníky: Výše uvedené výdejní místo je v EET v běžném režimu. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Otevírací doba: Pondělí až pátek : 8-17 hodin.
ZDARMA ZDARMA
ČESKÁ POŠTA - Doporučeně
Dopravné určené pro přívěsky, drobné předměty, šperky, magnetky, knihy, organizéry, chňapky, ostatní drobné doplňky, drobné karnevalové doplňky. Pokud je Vaše objednávka v hodnotě 580 Kč a více, případně je zboží větších rozměrů (nevejde se do obálky) a nebo váhy, zvolte prosím dopravné Cenný balík. V případě, že zvolíte doporučenou zásilku a Vaše zboží nebude odpovídat možnostem tomuto zaslání, budeme Vás kontaktovat ohledně změny ceny dopravného.
55,00 Kč ZDARMA
ČESKÁ POŠTA - Cenný balík
Zboží Vám bude odesláno dle zvoleného způsobu platby. Pokud na zboží spěcháte, zvolte prosím BALÍK DO RUKY - Doporučené nebo Cenné zásilky mohou jít 3-7 dní.
89,00 Kč ZDARMA
ČESKÁ POŠTA - Balík do ruky
Vaše zboží bude Českou poštou doručeno 1-2 pracovní dny od expedice zásilky. SLUŽBU VYUŽÍVEJTE PRO ZBOŽÍ KŘEHKÉ POVAHY A POKUD NA ZBOŽÍ SPĚCHÁTE.
119,00 Kč ZDARMA
Slovensko - PLATBA PŘEDEM
Zboží na Slovensko zasíláme pouze prostřednictvím přepravní společnosti PPL nebo Českou poštou. Neplaťte, prosím, před naším druhým potvrzením s podklady v EUR. Celkovou cenu zboží a poštovného následně uhradíte na slovenský bankovní účet u FIO banky vedeného na Slovensku. Na Slovensko je možno zasílat pouze na platbu předem.
199,00 Kč ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Platba předem
Zásilka bude odeslána po předchozí úhradě zboží na účet, a to prostřednictvím zvoleného dopravce.
BEZ POPLATKU
Dobírka
Zásilka bude odeslána prostřednictvím zvoleného dopravce (Česká pošta nebo PPL) a hrazena přepravci v hotovosti. Upozornění pro zákazníky: Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacena za zboží přepravní společnosti Česká pošta nebo PPL, nepohledá EET ( všechny takto přijaté platby jsou zasílány přepravní společnosti Česká pošta nebo PPL na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)
44,00 Kč
OSOBNÍ ODBĚR PRAHA 10
Po telefonické nebo e-mailové dohodě je možné osobní převzetí na Praze 10 - Kolovraty. Platba probíhá na místě v hotovosti. Prosíme, mějte s sebou nejlépe přesnou částku. V případě zájmu je nově možnost prohlédnout si a zakoupit některé z námi nabízeného zboží přímo na místě. Upozornění pro zákazníky: Výše uvedené výdejní místo je v EET v běžném režimu. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
BEZ POPLATKU
ZÁSILKY NA SLOVENSKO
BEZ POPLATKU

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF