REKLAMACE

Jak správně reklamovat zboží v našem eshopu

 

Cílem našeho eshopu je dodat Vám zboží v té nejlepší kvalitě, abyste byli se zbožím nadmíru spokojeni. Pokud se ale stane, že při obdržení zásilky zjistíte jakoukoli vadu, máte samozřejmě možnost zboží reklamovat. I když je procento reklamací mizivé, rádi bychom Vás ujistili, že máte v našem eshopu stejnou záruku jako v kamenném obchodě. V našem zájmu je vyřešit všechny reklamace co nejrychleji, takže se nemusíte obávat, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů), pokud je však nutné zboží zaslat našemu dodavateli, může se reklamační lhůta prodloužit - nikdy však není delší než zákonných 30 dnů.

Záruka začíná běžet následujícím dnem, kdy jsme reklamovaný výrobek převzali od přepravce. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

 

Postup reklamace
Pokud chcete zboží zakoupené v našem eshopu reklamovat, oznamte nám nejprve tuto skutečnost na telefonním čísle 775 990 812 nebo na našem emailu eshop.objednavky@seznam.cz.. Po domluvě poté zašlete zboží s uvedenými údaji potřebnými ke správnému vyřízení reklamace - jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Převzaté zboží bude testováno pouze na uvedenou závadu. Zaslání tohoto dokumentu výrazně usnadní identifikaci zásilky a rychlejší vyřízení požadavku. Zásilky, u nichž není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli.

Zboží je vhodné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží (více obchodní podmínky). Zboží tedy zasílejte dobře obaleno a pojištěno. (viz. obchodní podmínky)

 

Jak přesně postupovat při reklamaci?

Důvod k reklamaci
Přesvědčte se, zda je zboží skutečně nefunkční či vadné. Přečtěte si návod a ujistěte se, že se skutečně jedná o vadu. V případě, že si nejste čímkoli jisti, nejprve nás kontaktujte emailem nebo telefonicky, rádi Vám poradíme. Nikdy nezasílejte zboží k reklamaci před upozorněním na tuto skutečnost.

 

Reklamace zasílejte na adresu:

Ivana Urbanová

Sedmikrásková 576/4

103 00 Praha 10

 


Řešení reklamace

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. Zákazníkům vycházíme maximálně vstříc a snažíme se reklamace řešit co nejrychleji a ve prospěch zákazníka, pokud jsou oprávněné. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat.